Apicbase

Apicbase

Apicbase er den førende F&B-styringssoftware til fødevarevirksomheder og hoteller med  flere butikker.

www.get.apicbase.com

Om Apicbase

Apicbase er den førende F&B-styringssoftware til fødevarevirksomheder og hoteller med flere butikker.

Det er en brugervenlig platform til kontrol af fødevareomkostninger, der gør det muligt at centralisere og automatisere opskriftsstyring, lagerbeholdning, indkøb og produktionsplanlægning. Alt sammen mens du forbedrer dine salgsanalyser og muliggør sporbarhed.

Forestil dig at have alle dine f&b-data lige ved hånden, når som helst, uanset hvor du befinder dig i verden. Det er præcis, hvad Apicbase vil give dig.

Apicbase-missionen er at hjælpe dig med at spare tid og penge, samtidig med at du får flere tilfredse kunder og gør det muligt for din drift at arbejde mere effektivt.

Apicbase er det førende back of house-styringssoftware til  fødevarevirksomheder

Apicbase er en brugervenlig platform til kontrol af fødevareomkostningerne, som integreres  problemfrit med ePOS-systemer. Den understøtter restauranter, hoteller og  cateringvirksomheder med enkelte eller flere enheder og håndterer alle køkkendata – fra  opskrifter til indkøb.

Det er unægteligt svært at administrere back-of-house-delen af en professionel  fødevarevirksomhed. Årsagen er enkel: Der sker meget på samme tid. Og det stopper aldrig.  Det er et kontinuerligt kredsløb af opskriftsudvikling, menuplanlægning, lagerstyring og indkøb.

Målet med alt dette er: at holde kvaliteten oppe og omkostningerne nede. Ulempen er, at  administrationen hurtigt kan blive stressende og tidskrævende.

Apicbase afskaffer regneark og giver personalet en brugervenligt interface til at indtaste  opskrifter, ingredienser og lagerdata.

Både ledelsen og ejere kan overvåge driften på et overskueligt dashboard, der viser  fødevareomkostninger, ordrer, lagerstatus, salgsdata og meget mere.

 

Apicbase består af 9 operationelle moduler, en indsigt i  netværksdata hub og en API

1. Produkt udvikling

Det er et centralt knudepunkt for dine ingredienser, opskrifter og menuer med automatiseret  beregning af fødevareomkostninger, margenkontrol og kontrol af allergener. Tilgængelig hvor  som helst, når som helst og på enhver enhed.

 

2. Indkøb

Dette modul er et smart bestillingssystem, der leverer materialelister baseret på det faktiske  salg og lagerstatus. Du kan sende en ordre direkte til deres leverandører fra systemet.

 

3. Lager

Når Apicbase er integreret med et ePOS-system, tømmer Apicbase lageret ned til råvarerne.  Det eliminerer behovet for utallige lageropgørelser og giver mulighed for mere præcise indkøb  for at reducere spild og overbeholdning

 

4. Salgs analyser

Apicbase viser salgstal og opskriftsudgifter i en enkelt graf. Du kan straks se de retter, der både  er populære og rammer mål overskudsgraden. Rentabel menuplanlægning har aldrig været  mere effektiv.

 

5. Opgaver og HACCP

Apicbase hjælper dig med at overholde HACCP-reglerne. Softwaren organiserer og overvåger  fødevaresikkerhedsopgaver. HACCP-registreringer gemmes i skyen og kan fremvises  øjeblikkeligt i tilfælde af en inspektion.

 

6. Oplæring

Det er ingen hemmelighed, at personaleomsætningen er høj i hotelbranchen. Apicbase oplæringsmodulet fremskynder indslusningsprocessen. Det sikrer en hurtig overgang fra

nybegynder til værdifuldt teammedlem takket være trinvise vejledninger og videoer om  madlavning og anretning.

 

7. Produktion

Apicbase er et next-level implementeringsværktøj. Du indtaster antallet af portioner, og  systemet beregner de mængder, som teamet skal forberede, herunder en trinvis oversigt over  de opgaver, der skal udføres. Det er en fantastisk måde at få nybegyndere med på banen  hurtigt og aflaste erfarne medarbejdere.

 

8. Planlægning

Planlæg dine daglige, ugentlige og månedlige produktionsplaner, og følg alle fremskridt på  samme tid i din kalenderoversigt.

 

9. Regnskab/bogføring (Omniboost)

Apicbase kan forbindes med ethvert regnskabs eller bogføringsprogram til at administrere alle  F&B-fakturaer takket være vores integration med Omniboost.

 

10. Apic API

Fødevarevirksomheder med online bestilling, digitale menuer eller kiosker kan opdatere disse  apps med oplysninger om allergener, priser, næringsværdier, produkttilgængelighed og meget  mere direkte fra Apicbase back-end.

 

11. Indsigts Hub

Dine dashboards og driftsrapporter er klar til brug. Når du åbner din bærbare computer, har du  altid et klart overblik over salg, CoGS, lagerbeholdning og indkøb i dine forretninger.

 

Sikring af bundlinjen

Hvis din POS-software fokuserer på indtjeningsoptimering, så sigter Apicbase mod  omkostningskontrol. De to systemer supplerer hinanden. De lukker loopet mellem front og back  of house og danner sammen et solidt teknisk økosystem, der hjælper dig med at booste  bundlinjen.

 

Vil du vide mere om Trivecs kassesystem?

Læs mere om Trivecs kassesystem til restauranter her.

Tage kontakt

Kontor

Samberstraat 3,
2060 Antwerpen, Belgien

Kontakt os

Når du har udfyldt dine oplysninger, vil du blive kontaktet af en af vores dygtige eksperter som vil fortælle dig mere om vores produkter og vise, hvordan de fungerer i praksis.