Analyser – få indsigt i din restaurantvirksomhed

Analyser – få indsigt i din restaurantvirksomhed

Bestil en demo

Brug af analyser og data er en god hjælp til dig, der vil optimere din restaurantvirksomhed. Faktisk ændrer data den måde, restaurationsbranchen arbejder på.

My Trivec – relevante data fra din restaurant

Med vores webservice My Trivec får du adgang til alle relevante data fra din restaurant. Det sker via et brugervenligt dashboard. Du kan se salgstallene i realtid og kan herefter nemt lave skræddersyede rapporter. Uanset hvor du befinder dig, har du styr på din restaurant. Du kan tilføje services til My Trivec, når dine behov udvikler sig.

Dataene vil hjælpe dig med at lave bedre menuer og prissætninger, idet du kan holde styr på det gennemsnitlige kundeforbrug, de mest populære retter og meget andet.

Integrér dit Trivec-system med Business Intelligence-værktøjer

Hvis du gerne vil tage dine data skridtet videre, har vi et stort partnernetværk og mange integrationer, og nogle af dem arbejder med analyser og Business Intelligence (BI). Her finder du en komplet liste over vores partnere. Med hjælp fra vores BI/analytics-partnere kan du nemt se personaleomkostninger, menuer, analyser, budgettering, forecasting og meget andet.

Tips til, hvordan man arbejder mere digitalt og øger rentabiliteten!

Download vores digitale guide og få konkrete tip til, hvordan du kan tiltrække flere kunder til din virksomhed ved hjælp af digitale værktøjer. Du får også tip til, hvordan du kan strømline din logistik, og hvordan du øger rentabiliteten. Gå ikke glip af dette!

Brug analyser til at minimere personaleomkostningerne

Personalet står selvfølgelig for en stor udgift i en restaurant, og det er derfor vigtigt at have et overblik over de respektive personaleomkostninger. Analyser kan hjælpe dig med at identificere de mindre travle tider i restauranten, hvor der eksempelvis ikke er behov for så meget personale. Indsigten kan også hjælpe dig med at være mere strategisk og hurtigere i din planlægning, da du ved, hvor meget du skal bruge i gennemsnit på personaleomkostninger.

Øg din profit med menuoptimering

Brug dine restaurantdata til at beslutte dig for, hvilke ting på menuen du skal beholde, hvilke der skal genintroduceres, og hvilke retter der bør være omfattet af tilbud.

Menuoptimering fokuserer på to ting: efterspørgsel og dækningsbidrag. Det hjælper dig med at overvåge menuens ydeevne, beslutte hvilke ting på menuen der er for høj eller lav i pris, og om du skal revidere portionstørrelsen eller ingredienserne. Det giver dig et informationsrigt beslutningsgrundlag omkring popularitet og profitabilitet.

 

Fyld de tomme borde ved hjælp af analyser

Et tomt bord repræsenterer en tabt omsætning. Analyser kan give dig et indblik og hjælpe dig med at træffe de rigtige beslutninger, så du undgår tomme borde i restauranten. Du kan finde ud af, om dine no-show rater er høje, og hvordan du kan forhindre dem. Måske skal du i gang med at tjekke din booking- og reservationsprocedure. Du kan undersøge, om du har off-peak tider og kan herefter beslutte dig for, om du skal lave et særligt tilbud eller vælge prisnedslag for at fylde bordene på dette givne tidspunkt.

Forudsigende analyser – vigtige for restauranter

Forudsigende analyser bruger historiske data til at forudsige de fremtidige trends og udfald. Ved hjælp af historiske datapunkter kan du gøre din forretning mere rentabel. Du kan lave en mere præcis skemalægning, bestille de rigtige mængder og typer af varer samt minimere madspild og meget mere.

Bestil en demo

Når du har udfyldt dine oplysninger, vil du blive kontaktet af en af vores dygtige eksperter som vil fortælle dig mere om vores produkter og vise, hvordan de fungerer i praksis.