Selvbetjeningskasse til restaurant

Lad ikke dine gæster vente!

Bestil en demo

Selvbetjeningskasse

Hvorfor du har brug for en selvbetjeningskiosk

Selvbetjeningskasser er interaktive værktøjer, der giver kunderne adgang til din menu og mere. Efterhånden som dine kunder bliver mere teknisk kyndige, begynder de også at forvente det samme niveau af sofistikeret teknologi, uanset om de handler – online eller offline.

I dette konstant forandrende miljø ønsker forbrugere at købe ting hurtigt – hvilket er en af ​​grundene til, at automatiserede kiosker bliver mere almindelige inden for madservice, især i restaurationsbranchen.

Selvbetjeningskiosker reducerer ventetiderne, men de inddrager også spisende gæster og gør bestillingsprocessen sjov ved at give flere informerende valg ved at vise ingredienslister og alternativer.

Selvbetjeningskasse

Fordele ved selvbetjening

For kunder

  • Kortere ventetid
  • Nøjagtighed i bestillingen
  • Adgang til loyalitetsprogram
  • Betalingsalsidighed

For dig

  • Forbedret dataindsamling
  • Målrettet salg
  • Reducerede arbejdsomkostninger
  • Forbedret kundeoplevelse

Ønsker du at vide mere om Trivec selvbetjeningskasse?

Reducer ventetiden – hold din kø i bevægelse med en expresskasse?

De fleste restauranter har travlt når hovedmåltiderne skal serveres, og lange ventetider kan let få potentielle kunder til at gå et andet sted hen. Digitale, interaktive expresskasser giver dine kunder kontrol over ordre- og betalingsprocessen og giver dem mulighed for at gennemføre deres ordre, når det passer dem.

Expresskassen hjælper med at reducere ventetiden for kunder, der ved, hvad de vil have. Selvom nogle måske foretrækker at vente på en person, er de fleste godt tilpas med at anvende, og vil endda opsøge, expresskassen.

Selvbetjeningskasse bordmodel

Giv din kunde kontrol over bestilling og betaling

1. Nøjagtighed i bestillingen

Dine kunder elsker at have kontrol over bestillingsprocessen. Det giver dem tid til at læse menuen i deres eget tempo og tilpasse ordren uden at føle sig stresset.

2. Betalingsalsidighed

Trivec-kioskerne accepterer alle kortbaserede betalinger, hvilket giver dine kunder mulighed for at vælge, hvilket er vigtigt, når man opbygger loyalitet. Kortet forlader aldrig hånden.

Self service

Selvbetjening driver loyalitet og salg

Har du overvejet at tilføje et loyalitetsprogram for tilbagevendende gæster? Ved at give dine gæster mulighed for at tilmelde sig med et telefonnummer eller en e-mailadresse, kan de samle point eller præmier.

Lad dine kunder genbestille varer fra en liste over tidligere ordrer, så de let kan huske deres favoritter.

De data, du indsamler, hjælper dig med at tage informerede beslutninger om produkter, menupunkter og muligheder for at sælge.

Reducér lønomkostninger ved at automatisere arbejdsgange

At sige, at “teknologi erstatter menneskelig arbejdskraft i restaurantbranchen” ville være en kraftig påstand. Men der er noget i det. En selvbetjeningskiosk hjælper med at automatisere tidskrævende processer, sikre korrekte ordrer og give dine medarbejdere mulighed for at fokusere på aktiviteter, der vil hjælpe din virksomhed med at blive bedre og vokse.

Ofte stillede spørgsmål

Hvor lang tid tager det inden selvbetjeningskassen er sat op?

Det afhænger af et par ting, og du kan diskutere dette med din projektleder hos Trivec. Vi vil få brug for adgang til dine retningslinjer for branding, menu, billeder og andre filer for at kunne implementere dem i opsætningen.

Hvad koster det?

Som med opsætningen afhænger dette af tilpasningsniveauet for din kiosk. Kontakt os for mere information.

Kan vi tilføje vores logo og retningslinjer for branding til layoutet?

Selvfølgelig. Lige så meget som du ønsker. Husk dog, at jo flere tilpasninger og arbejdsgange, der skal implementeres – jo længere tager opsætningen.

Kan Trivec hjælpe os med et displaydesign?

Ja og nej. Vi kan give feedback om UX. Du bør dog bruge et designbureau til at hjælpe med at udvikle dit brand, tage billeder og etablere din brandidentitet, før du applicerer det på kioskerne. Trivec kan hjælpe med et forudindstillet valg af skabeloner for et semi-tilpasset look og design.

For mere information om kioskerne, bør du venligst kontakte din projektleder hos Trivec, eller klikke på knappen nedenfor, så kontakter vi dig så hurtigt som muligt.

Kontakt os

Når du har udfyldt dine oplysninger, vil du blive kontaktet af en af vores dygtige eksperter som vil fortælle dig mere om vores produkter og vise, hvordan de fungerer i praksis.