Trivec Kitchen Display System

Kitchen Display System til alle restauranter

Uanset størrelse og processer - et KDS-system er for alle

Bestil en demo

Trivec Kitchen Display System

Hvad er et køkken display system?

Display er Trivecs eget produkt for køkken- og barskærme, der integreres med Trivec Domino. Kort sagt kan systemet beskrives som en digital erstatning for køkkenprintere, men det ville ikke yde skærmene retfærdighed – de er så meget mere end det.

Kitchen Display System

Køkken Display er for alle – uanset størrelse og processer

Et køkken display system hjælper dig med så meget mere end at spare papir (selvom det er godt for miljøet!). Hver restaurant er unik på sin måde og har forskellige processer. Derfor kan Trivecs køkkenskærme tilpasses til at imødekomme dine behov.

Undertiden falder vi i fælden og tænker, at køkkendisplays kun er for større restauranter. Faktum er, at en køkkenskærm kan være en enorm fordel, selv for de mindste virksomheder. Uanset om dit mål er at reducere ventetiden, forbedre kundeoplevelsen eller udfordre effektiviteten i køkken – et  køkken display system er det rigtige valg for dig.

Vil du vide mere om digitale køkkenskærme?

Nøjagtige køkkenleverancer

Vi ved, at der ofte er travlt i køkkenerne. Tag en indånding – vi hjælper dig. Køkken displays fra Trivec vil støtte dig i et stressende miljø og reducere risikoen for lave fejl, forbedre kvaliteten på mad og service samt hjælpe dit personale med at holde styr på ordrer ved at vise:

  • Farvekoder

  • Status på forberedelser

  • Ventetid

  • Indkommende ordrer

  • Prioritetsliste

Lad kokkene fokusere på det, de gør bedst – nemlig at lave mad!

1.

Gå aldrig glip af en ordre – ingen ordresedler i køkkenet!

2.

Nøjagtige køkkenleverancer – redigeringer af ordrer vises på skærmen

3.

Reduceret stress i køkkenet – pålideligt system

4.

Indsamling af data, der vil hjælpe med at definere effektive processer

Hvordan fungerer et Køkken Display System?

1.

Ordren lægges ind i POS-systemet af tjeneren.

2.

Ordren vises på køkkenskærmen. Drikkevarer vises på barskærmen.

3.

Ordren markeres som aktiv, når den startes.

4.

Ordren serveres.

5.

Næste ret aktiveres, når man vælger next course på skærmen eller i POS-systemet. Ventetiden vises.

Processen kan tilpasses, så den passer din restaurant.

Integration og administration

Når en ret er tilberedt, serveret og markeret som klar på skærmen, slettes den aldrig. I stedet flyttes den til siden for historiske data. På denne måde er det nemt at lave en rapport for en valgt datatjeneste, for eksempel over hvor mange af hver ret, der blev solgt en bestemt aften.

Brug rapporten som indkøbsordre, eller integrér din Trivec-POS og køkkenskærm i et lagerbeholdningssystem.

Bestil en demo!

Når du har udfyldt dine oplysninger, vil du blive kontaktet af en af vores dygtige eksperter der vil fortælle dig mere om vores produkter og vise, hvordan de fungerer i praksis.