Trivec Buddy

Mobilbestilling på den nemme måde med Trivec Buddy

Udvid dit team med Buddy, så du gør det muligt for dine gæster at scanne, bestille og betale ved bordet.

Bestil en demo

Trivec Buddy

Hvad er Trivec Buddy?

Buddy er et webbaseret produkt til mobilbestilling og -betaling, som gør det muligt for kunder at bestille fra en digital menu og bliver ekspederet, mens de sidder ved bordet. Et godt supplement, som gør det lettere for både kunden og dine ansatte.

Produktet er integreret i dit Trivec POS-system og er nemt at anvende for både ansatte og gæster. Bestillingen foretages ved at scanne en QR-kode, vælge elementer fra en nøje udvalgt menu og derefter betale. Dine kunder behøver ikke at registrere en konto eller et debetkort på forhånd, og der skal ej heller downloades en app.

Åbn din restaurant og bar på en mere sikker måde med mobile order

Med vores nye mobile bestillingsløsning Trivec Buddy kan du åbne din restaurant på en sikker måde ved at minimere enhver social kontakt. Du vil beskytte dit personale og dine kunder. Sådan fungerer det:

Ingen fysiske menuer – læs menuen på din mobiltelefon

Du behøver ikke at dele en menu ud til dine kunder. De kan læse menuen på deres egen mobiltelefon. Det eneste, de skal gøre, er at scanne QR-koden på bordet. Hvilket vil være meget mere sikkert for både kunderne og dit personale.

 

Ingen kortmaskiner – betal med din mobiltelefon

Dine kunder bruger deres telefon til at betale regningen, når de bestiller fra dig, så du ikke behøver at bruge en kreditkortmaskine. Hvilket vil blive meget værdsat af dine kunder, ingen ønsker at røre ved noget hundrede andre mennesker, der allerede har rørt ved i disse tider.

 

Øget sikkerhed og minimal fysisk kontakt

Da kunderne både kan bestille og betale via deres egen mobiltelefon, minimerer du de fysiske kontaktpunkter. Bestillingen går direkte til baren eller køkkenet, dine medarbejdere behøver kun at bringe drikkevarer og mad til kunden. Dette vil holde både dit personale og dine kunder meget mere beskyttet.

 

Social distancing

Når du kan åbne din restaurant, vil der være regler, du skal følge, når det kommer til social distancing. Hvor langt fra hinanden borden skal være, hvor mange kunder du kan have i alt osv. Her kan Trivec Buddy hjælpe dig med at holde social afstand ved at minimere kontaktpunkterne mellem dit personale og dine kunder. Og for dem, der hellere bringer deres mad hjem, kan du have specielle QR-koder til afhentning, og de henter kun deres mad.

 

Takeaway og pick-up

Der er måske nogle af dine kunder, der hellere spiser deres mad derhjemme eller i en park, når vejret bliver pænere. For disse kunder kan du nemt tilbyde afhentning med Trivec Buddy. De bestiller deres mad som dine siddende gæster via deres mobiltelefon, men i stedet pakker du maden i en take-away-kasse og bringer maden udenfor.

Scan, bestil, betal

1. Scan QR-koden

De unikke QR-koder gør det muligt at bestille ved bordet via en smartphone.

2. Bestil via smartphone

Scan QR-koden med kameraet for at åbne menuen i en webbrowser.

3. Betal med det samme

Bestillingen vil ikke blive gennemført, før der er betalt. Det er først herefter, at man påbegynder tilberedningen af maden.

Vi har brugt Trivecs nye mobile ordreløsning ved bordet i nogen tid nu, og vi ser virkelig fordelene ved, hvordan man lader kunden bestille og betale for sig selv som en fuldt integreret del af vores service. Trivec Buddy er ligesom det kaldes, en Buddy, der er tilgængelig hele tiden, og som hjælper både gæsten og personalet.

- Niklas Johansson, CEO, Svenska Brasserier

Niklas Johansson VD Svenska Brasserier

Integreret i dit kassesystem fra Trivec

Produktet er integreret i dit POS-system fra Trivec, hvilket betyder, at dine ansatte (tjenere, køkken- eller barpersonale) kan se enhver bestilling på deres skærme eller kvitteringsprintere, samt hvilket bord bestillingen hører til. Når betalingen er gennemført, er der blot tilbage at servere menuen, når den er klar.

Brug dit POS-system til at administrere den mobile bestilling

Trivec Buddy integreres i dit POS-system fra Trivec, hvilket betyder, at du administrerer appen (digitale menuer osv.) i POS-systemet. Slut er de dage, hvor du var nødt til at indarbejde mere end et system. Nu kan du skabe forskellige menuer til forskellige formål på én og samme platform.

Integreringen understøtter og forenkler også regnskab og lagerstyring, da alle bestillinger er registreret i Trivec.

Trivec-POS-Surface-Android

Unikke QR-koder til alle borde

For at kunne holde styr på alle bestillinger bliver Buddy integreret i dit POS-system. Når en bestilling er gennemført, bliver den registreret i Trivec og printet i køkkenet og/eller baren. QR-koderne er unikke for hvert bord, i gårdhaven og på hvert hotelværelse, hvilket gør det nemt for dine ansatte at benytte produktet.

Registrering

Der kræves ingen tilmelding eller registrering for at komme i gang

Cloud

Cloud-baseret – det er ikke påkrævet, at man downloader en app

Administration

Minimal administration – Buddy integreres i dit POS-system

Hvornår, hvor og hvordan anvendes Trivec Buddy?

Trivec Buddy muliggør bestilling og betaling på restauranter på en effektiv og sjov måde baseret på de allerede eksisterende forhold.

En anvendelsesmulighed er fjernarbejde. I stedet for at være bundet til et kontormiljø kan dine ansatte arbejde direkte fra restauranter, caféer eller hoteller. Med Trivec Buddy kan en gæst bestille og blive ekspederet ved bordet i stedet for at risikere at miste bordet og blive tvunget til at tage værdigenstande med op til en skranke og bestille.

Andre mulige tilføjelser kunne være:

  • Roomservice på hoteller
  • Forebyggelse af dine and dash gæster (gæster, der løber fra regningen)
  • Pick-up eller take-out-bestillinger
  • Minimering af køer (på barer, caféer eller ved food trucks)
  • Online bestillinger
  • Reducerede personaleomkostninger

Ofte stillede spørgsmål

Hvor meget koster Buddy?

Prismodellen for Buddy er enkel. Der er et månedligt abonnementsgebyr + variable omkostninger alt afhængigt af omsætning og brug. Der er intet gebyr ved opstart. 12 måneders binding.

Hvordan ser QR-koden ud?

Hvert bord på din restaurant vil få en unik QR-kode, og du kan designe bordets symbol til at matche dit brand. Størrelsen på QR-koden kan variere, så du skal sikre dig, at du kan scanne koden med din smartphone.

Er det nødvendigt at installere en app og registrere en konto for at kunne anvende Buddy?

Alle kan anvende Buddy uden at installere en app eller tilmelde sig. Teknologien bag Buddy er webapplikations-teknologi. Derfor skal man blot scanne koden for at kunne åbne menuen i en webbrowser og bestille.

Hvordan sikrer jeg mig, at kunder betaler for de bestillinger, de laver med Buddy?

Bestillingen bliver ikke gennemført, før betalingen er udført. Betalingen er sat op som et trin i Buddy. Bestillingen vil først komme til syne i dit POS-system og dine printere, når kunden har udført bestillingen og betalt.

Kan applikationen gøres brugerdefineret?

Ja. Der er mange muligheder for at brugerdefinere Buddy, så funktionen tilpasses dine behov. Du kan for eksempel ændre baggrunden, hovedfarverne og banneret. Du kan også tilføje billeder af din menu. Yderligere funktioner vil blive offentliggjort senere i 2020.

Kan jeg brugerdefinere menuen?

Ja. Med Buddy kan du bestemme, hvilke elementer der skal inkluderes/ekskluderes fra Buddy-menuen. Buddy er konfigureret i Trivecs kassesystem.

Bestil en demo!

Når du har udfyldt dine oplysninger, vil du blive kontaktet af en af vores dygtige eksperter der vil fortælle dig mere om vores produkter og vise, hvordan de fungerer i praksis.