Kassesystem restaurant

Kassesystem til restaurant forenkler hverdagen

Book a demo!

Kassesystem restaurant

Kassesystemet restaurant til dig, der er restauratør

Det bør være både nemt og ubesværet at drive en restaurant. Ud fra behovet om enkelhed er Trivecs kassesystem et perfekt match til restauranter, barer, natklubber og hoteller. Du får et kassesystem, der understøtter restauranten i hele processen; fra reservationer, management af siddepladser og bestilling til logistik, såsom lager, køkkenprocesser og betalinger. Du kan vælge at anvende den mobile version Trivec Go eller den mere robuste hardwarevariant.

– Henrik Larsson, Chief Product Officer, Trivec

Henrik-Larsson-Chief-Product-Officer-Trivec

Trivecs Nøglefunktioner

Daglige salgsrapporter

Du modtager daglige salgsrapporter (via e-mail) på det ønskede tidspunkt; sent om aftenen eller tidligt om morgenen, alt afhængigt af dine præferencer. Du kan tilpasse rapporten ved hjælp af de forskellige filtre og har mulighed for at kontrollere de punkter, der har særlig betydning for din forretning, eksempelvis antal gæster, gennemsnitligt forbrug pr. kunde eller det beløb, der sælges i baren sammenlignet med restauranten.

Oversigt over varelageret

Systemet har en indbygget lommeregner, som hjælper dig med at holde styr på varelageret. Har du eksempelvis 10 flasker vin af en bestemt sort, skal du indtaste tallet “10”. Hver gang du sælger en af disse flasker, vil lagersaldoen blive opdateret. En smart funktion, som hjælper dig med at sælge det, du har på lager, og garanterer glade kunder, da du ikke sælger noget, du ikke har.

Mobilordrer direkte ved bordet

Personalet kan nu modtage ordrer direkte ved bordet ved hjælp af Trivec Handy og derefter give besked til kokkene – uden at skulle forlade gæsternes bord. Personalet kan løbende identificere ventetider og informere køkkenet om, hvornår det er tid til at sætte gang i den næste ret. Samarbejdet mellem tjenere, baristaer og kokke bliver forenklet og bidrager til, at der kan leveres en god service. Gæsterne modtager deres bestillinger til tiden og får en god middagsoplevelse.

Integrationer designet til restauratører

Trivecs kassesystem til restaurant har integrationer, som gør livet noget nemmere for restauratører. Trivecs omfattende partner-økosystem tilbyder skræddersyede integrationer, der understøtter dig i at strømline driften og minimere graden af administration på din restaurant. Vi integrerer med systemer såsom medarbejderplanlægning, økonomi samt regnskab, lager, hotel og meget mere.

Mobilt kassesystem til restaurant

Med Trivec Go får du et komplet kassesystem i én tablet med al den funktionalitet, du har brug for til at administrere din restaurant. Hvis du har behov for flere kasseapparater, kan du nemt forbinde dem til den samme skatteenhed (sort boks), som er installeret på serveren. Fordelen ved Trivec Go – når du sammenligner med Trivecs større traditionelle hardware til kassesystem – er, at en tablet er mobil. Det gør, at du nemt kan flytte den rundt til de steder, hvor behovet er størst.

Trivec Go mobile POS system for restaurant
Delivery restaurant

Leveringstjenester

Forbind dit kassesystem til populære leveringstjenester gennem vores partnerskab med Deliverect. Du har ikke brug for flere skærme til UberEats, Deliveroo, Foodora. Alle indgående ordrer går direkte til kassesystemet og køkkenet, hvilket gør det let at have kontrol over alle indgående ordrer.

Administrér alle aspekter af din virksomhed fra ét sted

Administrér al logistik fra ét sted, lige fra reservationer til siddepladser, ordrer og betaling. Hvis din restaurant er en del af en kæde, kan du centralisere en del af administrationen, når det kommer til priser, varenumre, tilbud osv. Andre dele såsom menuer kan holdes lokalt.

Trivec Go - mobile POS systems for restaurants
Webbtjänst My Trivec

My Trivecs smarte indsigter hjælper dig med at øge omsætningen

Det Cloud-baserede værktøj My Trivec indsamler alle dine salgsdata på ét sted og giver dig dermed en god indsigt. Du kan tilføje flere datapunkter, eksempelvis lager, bemanding og regnskab, så du får et komplet billede af, hvordan din virksomhed klarer sig, og hvilke handlinger der skal udføres.

Buyers guide

Guiden til dig, som er restauratør

Er du i gang med at investere i et nyt kassesystem til restaurant, eller vil du sikre dig, at du har al den funktionalitet, du har brug for? Download eller køb guiden til gode tips og tjeklister.

Betalings- og kortterminaler

Integrerede kortterminaler – administrér flere betalinger samtidigt

Multi-pay. Hvert kasseapparat kan understøtte igangværende korttransaktioner fra op til 4 betalingsterminaler på én gang. Dette er en fremragende funktion i en bar, hvor du nemt kan have flere igangværende transaktioner fra gæster på samme tid.

Opdel og redigér regninger

Fordel regningerne over flere betalingsmetoder (kort, kontanter, faktura eller digitale gavekort) uden forsinkelser takket være Trivecs POS-system. Uanset antallet af gæster, som vælger at splitte regningen op, viser kassesystemet det nøjagtige beløb, som skal betales for hver enkelt gæst.

Du kan redigere i regningerne og har ligeledes mulighed for at flytte bestemte varer fra én regning til en anden, ligesom du kan flytte hele ordren fra en tablet til en anden tablet. Det er en særligt praktisk funktion, hvis dine gæster flytter borde eller deltager i et større selskab.

Genåbn regninger

Du får mulighed for at genåbne allerede lukkede ordrer samt regninger, der endnu ikke er betalt. En smart funktion, hvis dine gæster skifter mening og føjer mere til ordren eller vælger en anden betalingsmetode.

Lønudbetalinger og tips

Du kan integrere dit økonomisystem med Trivec. Automatisér din lønningsliste, så du f.eks. minimerer den tid, som anvendes på at dele drikkepenge ud mellem medarbejderne.

Trivec-betalningar-och-kortterminal

Er Trivec en perfekt løsning til dig?

Bag kulisserne: sådan strømliner du dit køkken

Sørg for, at dit kassesystem og dine printere kommunikerer

Med ét klik på en knap kan tjeneren giver køkkenet besked om, at det er tid til at forberede den næste ret. Tjeneren kan straks sikre sig, at ordren når køkkenet, da kassesystemet viser en fejlmeddelelse, hvis køkkenprinteren ikke fungerer korrekt. På den måde kan det ventende personale sørge for, at gæsterne serviceres rettidigt og ikke behøver at vente mellem forret, hovedret og dessert.

Brug et køkkendisplaysystem til at sikre en god kundeoplevelse

Trivec KDS udgøres af et sæt skærme, som er placeret i et køkken (eller bar). De er altid integreret med kassesystemet. Skærmene hjælper kokkene og køkkenpersonalet med at holde styr på køkkenboner, ventetid og sikre, at lageret er opdateret i forbindelse med service. Du kan således forbedre kundeoplevelsen, da du nemt kan holde styr på ændringer i ordrerne og sikre, at gæsterne ikke behøver vente. Kokkene kan i stedet fokusere på dét, som de er bedst til – at lave mad.

Marcus Lehtonen, Head of Food and Beverage for MFF Event AB

Trivec passede perfekt til os, da vi havde brug for en velkendt og betroet leverandør med erfaring inden for komplekse opsætninger. Den geografiske placering var også et vigtigt element, da vi har haft et ønske om at have supportmedarbejdere/teknikere på stadion ved kampe og andre store events.

- Marcus Lehtonen, Head of Food & Beverage, MFF Event AB

Bestil en demo

Når du har udfyldt dine oplysninger, vil du blive kontaktet af en af vores dygtige eksperter som vil fortælle dig mere om vores produkter og vise, hvordan de fungerer i praksis.