Bestilling

Lad dine kunder gøre jobbet

Reducer ventetiderne, og gør det nemt for gæsterne at booke og betale med Trivec Buddy og selvbetjeningskiosk.

Bestil en demo

Bestilling

Hvad er Trivec Buddy?

Buddy er et webbaseret produkt til mobilbestilling og -betaling, som gør det muligt for kunder at bestille fra en digital menu og bliver ekspederet, mens de sidder ved bordet. Et godt supplement, som gør det lettere for både kunden og dine ansatte.

Produktet er integreret i dit Trivec POS-system og er nemt at anvende for både ansatte og gæster. Bestillingen foretages ved at scanne en QR-kode, vælge elementer fra en nøje udvalgt menu og derefter betale. Dine kunder behøver ikke at registrere en konto eller et debetkort på forhånd, og der skal ej heller downloades en app.

Hvorfor du har brug for en selvbetjeningskiosk

Selvbetjeningskiosker er interaktive værktøjer, der giver kunderne adgang til din menu og mere. Efterhånden som dine kunder bliver mere teknisk kyndige, begynder de også at forvente det samme niveau af sofistikeret teknologi, uanset om de handler – online eller offline.

I dette konstant forandrende miljø ønsker forbrugere at købe ting hurtigt – hvilket er en af ​​grundene til, at automatiserede kiosker bliver mere almindelige inden for madservice, især i restaurationsbranchen.

Selvbetjeningskiosker reducerer ventetiderne, men de inddrager også spisende gæster og gør bestillingsprocessen sjov ved at give flere informerende valg ved at vise ingredienslister og alternativer.

self-service-kiosk-trivec

Bestil en demo!

Når du har udfyldt dine oplysninger, vil du blive kontaktet af en af vores dygtige eksperter der vil fortælle dig mere om vores produkter og vise, hvordan de fungerer i praksis.