Tillægstjenester
Her præsenterer vi tjenester som du kan tilføje til din Trivec-løsning

Finansiering og fakturering
Forbind kassesystemet med dit økonomi- og faktureringsystem for lettere håndtering af fakturaer og regnskab. Trivecs kassesystem er knyttet til flere kendte finansielle systemer som Hogia, Fortnox, Visma og SoftOne.

Hotel
Gør det lettere for dine gæster at overføre deres restaurantregning til hotelværelset. Trivec har forbindelser til Protel, Opera, Mews, Hotspot og andre. Vi undersøger konstant nye forbindelser til hotel- og reservationssystemer efter anmodning.

Personale
Integrering af personalesystemer med kassen gør den daglige drift lettere. Vi har vores eget personalesystem hvor personalet nemt kan logge ind og ud og se deres arbejdshistorik. Vi har også forbindelser til eksterne personalesystemer som Planday.
Køkken Display System
Med digitale køkkenskærme undgår du papirstykker i køkkenet. Vi har vores egen løsning til digitale køkkenskærme, Trivec KDS, men vi samarbejder også med QSR som er stor indenfor digitale køkkenskærme og køkkenautomatisering.
Tilpassede apps
Vi har en række integrerede apps som du kan benytte. Med din egen app kan gæsterne bestille og betale direkte med deres mobiltelefon. Vi tilpasser appen til dine behov og ønsker.
Lagersystem
Forenkle bestillingsprocessen for bestilling af varer, og få kontrol over dit varelager ved at integrere disse løsninger i dit kasseapparat. Vi har flere forbindelser til bestillings- og lagersystemer på markedet.
Gaver
Vi har vores eget gavekortsystem hvor du oplader kort med penge. Vi kan også forbindelse med eksterne systemer såsom Goyada og Microdeb.
Kiosk
Vi tilbyder såkaldte selvbetjeningsbokse til kiosker hvor dine kunder kan betjene dem selv.
Kaldesystem
Gæsterne får en elektronisk brik når de har bestilt og betalt for maden. Brikken giver besked når maden er klar og kan afhentes.