Mobilt kassesystem

Mobilt kassesystem til restauranter

Med Trivec Go kan du administrere din restaurant – uanset hvor du befinder dig

Bestil en demo

Mobilt kassesystem

Mobilt POS-system til restauranter

Med Trivec Go får du vores kassesystem i fuld skala, der understøtter alle dine processer fra bordbestilling og bordhåndtering til restaurantlogistik og betaling. Du har adgang til rapporteringsværktøjer og kan skabe dine egne brugerdefinerede rapporter. Alt i en tablet!

Administrér din restaurant fra ét sted

Med Trivec Go kan du administrere din restaurant fra ét sted. Hvis du har brug for flere kasseapparater, kan du nemt linke dem sammen og bruge den samme sorte boks, der er installeret på en server. Hvis du har en større virksomhed med flere restauranter, kan du arbejde med central kontrol og adgangsrettigheder med hensyn til, hvad der kan gøres lokalt på restauranten, og hvad der skal administreres centralt vedrørende priser, menuer, artikler osv.

Trivec Go - mobilt kassesystem

Hvorfor bør jeg vælge Trivec Go?

1. Brugervenlig

Systemet er intuitivt og let at bruge uden nogen teknisk viden.

2. Kundesupport 24/7

Professionel support fra erfarne medarbejdere inden for kontortid såvel som telefonisk support om aftenen og i weekenden.

3. Kraftfuldt kassesystem

Du får et komplet system i et mobilt format; med al den funktionalitet du har brug for for at administrere din restaurant.

Integrationer til restauranter

Integrationer til restauranter

Trivec har et stort partnerøkosystem med skræddersyede integrationer, der hjælper dig med at strømline driften af din restaurant og minimere det administrative arbejde. Vi har integrationer med personalesystemer, finansielle systemer, lagerstyring, hotelsystemer og meget mere. Læs mere her.

My Trivec

Forøg din indtægt med Smart Insights

Vores cloud-tjeneste, My Trivec, indsamler alle dine salgsdata ét sted. Du kan tilføje flere datapunkter såsom lagre, personale, bogføring osv. for at få et klart billede af, hvordan det går med din virksomhed og hvilke handlinger der skal foretages.

At have lokal support er vigtigt, men vi ønsker også et POS-system der udvikles og vokser over tid, tilbyder nye smarte tekniske features som restauranterne kan benytte, således at vores medarbejdere kan bruge mere tid på gæsterne. Med Trivec fandt vi den løsning

- Anders Winblad, COO, på Nordic Restaurant Group.

Anders Winblad COO Hard Rock Café

Bestil en demo!

Når du har udfyldt dine oplysninger, vil du blive kontaktet af en af vores dygtige eksperter der vil fortælle dig mere om vores produkter og vise, hvordan de fungerer i praksis.