Hoteller og hotelkæder

Hospitality POS Software for Hoteller og hotelkæder

Bestil en demo

Hospitality POS Software run a rofessionel restaurant på dit hotel

Restauranten og baren på dit hotel er nøglen til at holde på gæsterne, og du skal naturligvis være i stand til at servicere dem. Vi mener, at det bør være nemt at styre en professionel restaurant og har derfor udviklet Trivecs POS-system (Hospitality POS Software) som det perfekte match til restauranter og barer på hoteller. Du får et POS-system, der understøtter hele din forretning, fra booking til bordstyring og bestilling til logistik såsom køkkenprocesser, lager og betalinger.

Integration til de mest populære PMS-systemer

Vi har integrationer til de mest populære PMS-systemer, der er med til at give dine kunder en gnidningsfri oplevelse, når de skal betale i din hotelrestaurant og bar. Det betyder, at dine gæster kan sætte regningen på deres værelse og betale ved check-out. Mange gæster foretrækker og forventer denne service i dagens samfund. Vi kan forbinde til PMS-systemer som Protel, Opera, Mews, Hoist, Itesso etc. Her finder du en komplet liste.

Den vigtigste faktor var at Trivec viste en ægte interesse og forpligtede sig til at få POS-løsningen til at fungere for os. Vi har et system som er tilpasset vores behov.

 

- Thommy Backner, administrerende direktør for Scandinavian Resorts

Scandinavian Resorts

Tips til, hvordan man arbejder mere digitalt og øger rentabiliteten!

Download vores digitale guide og få konkrete tip til, hvordan du kan tiltrække flere kunder til din virksomhed ved hjælp af digitale værktøjer. Du får også tip til, hvordan du kan strømline din logistik, og hvordan du øger rentabiliteten. Gå ikke glip af dette!

Mobilordrer til roomservice, ved poolen og i baren

Med vores løsning Trivec Buddy kan kunderne bestille og betale fra deres smartphone. Ved at scanne en QR-kode bliver de videresendt til en digital menu med bestillingsmuligheder. Dette kan med fordel anvendes til roomservice, til et udendørsområde ved poolen, i baren og så videre. Det er en god service, der gør det hele nemmere for både kunder og dit personale.

Øg kundeservicen ved bordet

For at du kan give dine gæster den bedst mulige service i din restaurant, har vi udviklet Trivec Handy – vores mobile bestillingsenhed, der giver tjenerstaben mulighed for at tage ordrer direkte ved bordet. Disse kan straks sendes videre til køkkenet. Du kan herigennem minimere den tid, dit personale bruger på at gå frem og tilbage fra bordet til kassen. Trivec Handy lader såledesdit personale bruge mere tid på dine gæster.

Øg ydeevnen i køkkenet

Trivec Display er vores Kitchen Display System (KDS), der kan spore og organisere dine ordrer til køkkenet, baren, brødudsalget eller en hvilken som helst anden arbejdsstation. Når tjenerstaben har taget imod en ordre, vil den automatisk blive sendt videre til den rette skærm i køkkenet eller den korrekte arbejdsstation.

Flere hotelrestauranter – kæder eller resorts

Til hotelkæder og resorts tilbyder vi et HQ-værktøj, der kan styre flere restauranter, barer eller caféer under et brand. Du bestemmer, hvilken autorisation der skal kontrolleres lokalt, og hvilken der skal kontrolleres centralt. Måske vælger du at styre mulighederne i menuen og priserne centralt, mens det kun er restaurantbestyreren, der kan ændre det lokalt. Dette værktøj er meget fleksibelt. Du kan indstille rapporter til at måle dine forskellige enheder, så du sikrer, at de er rentable. Vi hjælper dig med at skræddersy løsningen efter dine behov.

Rapporter og analyser

Med vores webportal My Trivec får du adgang til alle relevante data relateret til dine enheder via et brugervenligt dashboard. Du kan se salgstal i realtid og nemt skabe skræddersyede rapporter. Du kan også oprette abonnementer på daglige salgsrapporter, der leveres i din indbakke.

Smarte integrationer til hoteldrift

Vi har et stort partnernetværk med integrationer, der gør det nemmere for dig at drive dit hotel eller hotelkæde. Vores integrationer vil hjælpe med at styre personale, økonomi, lager, analyser og meget mere. Se mere her!

Support 24/7

Der er support døgnet rundt og fra et erfarent personale, der altid er klar til at sikre, at din Hospitality POS software virker, som den skal.

Kunder, vi arbejder med:

Bestil en demo

Når du har udfyldt dine oplysninger, vil du blive kontaktet af en af vores dygtige eksperter som vil fortælle dig mere om vores produkter og vise, hvordan de fungerer i praksis.